Piątek około godz. 19 zgłoszono zlecenie ekspresowe. Z relacji klienta dowiedzieliśmy się, że dysk stuka i niema dostępu do ważnych, kluczowych danych zapisanych na nośniku. Klientowi zależało na czasie, musiał odzyskać dane maksymalnie do soboty godz 20:00.
Przedmiot zlecenia, uszkodzony dysk:
– seagate (samsung) st1000lm024
Wynik diagnozy ekspresowej:
– dysk po uderzeniu uszkodzone głowice.
Po szybkim uzgodnieniu z klientem kosztów odzyskiwania danych przystąpiliśmy do działań. Dawce części posiadaliśmy, wystarczyło tylko działać. Po przełożeniu sprawnych głowic w pierwszej kolejności odzyskaliśmy wszystkie dane kluczowe dla klienta. W następnej kolejności przystąpiliśmy do przywracania pozostałych utraconych danych. Zlecenie zakończyliśmy w sobotę o około godziny 16 przekazaniem odzyskanych danych klientowi.